Lilypie Second Birthday tickers>

tisdag 31 januari 2012

Borta?!

Illamåendet verkar borta!!!
Igår var jag aptrött hela dagen, men inte illamående (bortsett från lite efter lunchen, men det berodde nog mer på att jag hällt i mig 1 liter vatten tillsammans med lunchlådan...).
Idag är jag också trött, men inte illamående. Tjohooooooo!

Visserligen har jag sea banden på mig. Vem vågar chansa? Känns bättre att ha dem på utifall. Blir ju i alla fall mycket lindrigare om man skulle börja må illa.
Heeeelt underbart att inte må illa! Livet blir SÅ mycket lättare!!

Idag ska jag handla. En massa apelsiner ska jag handla. ICA säljer ett helt nät fullt med apelsiner för 15 kr. Apelsiner - det är grejer det ;-)
Jag börjar se ett mönster: Apelsiner är gott, Fanta är numera gott. De gula och orangefärgade bitarna i Gott&Blandat är gott. Kan det möjligtvis vara citrusfruktsmak på dem? Det KAN ju vara så att jag är galen i citrusfrukter just nu... :-)

Sambon skvallrade för barnmorskan igår, men hon höll med mig när jag sa att det finns ju sämre saker att smaska i sig än apelsiner.
Jag är glad att jag inte fått någon sån där noja som att slicka på asfalt, slicka i sig cigarettaska eller någonting annat mysko :-D

Drömde i natt att jag fick barn. Redan i vecka 26. Men det var en fullgången bebis och vi var mycket förvånade eftersom vi gjort IVF. Sen fick jag totalpanik för det hade gått 2 dygn och jag hade glömt att amma och inte hade bebisen protesterat nåt heller. Tja, vad ska man säga?! Drömmar... :-) Hahaha

2 kommentarer:

  1. Jag ligger några dagar efter dig och jag ser väääldigt mycket fram emot att illamåendet ska försvinna. Har också ett citrussug. Både på mat och i lukter. Förmodligen den enda doften som funkar, när jag tänker efter.

    SvaraRadera
  2. Åh, vad kul!! Hoppas du snart slipper må illa. Mitt försvann mer eller mindre över natten. Lika fort som när det dök upp :-) ALLT blir ju SÅ mycket enklare när man slipper må illa. Känner mig inte lika hysteriskt trött längre heller. Bara vanlig vinterkoma ;-)
    Spännande med Kub. Håller tummarna att du får finfina värden! Vad gör man annars...:-S
    Kram

    SvaraRadera