Lilypie Second Birthday tickers>

onsdag 11 januari 2012

Vecka 10 (9+0)

Tröttheten är maximal och det är på håret att jag ens orkar ta mig till jobbet. Skulle vilja sova mig igenom varje dag :-S
Lite lätt illamående hela tiden. Känner mig inte som den trevligaste jag direkt ;-)
Det bjöds på fika tidigt i morse på jobbet. De tyckte nog jag var lite konstig som inte ville ha... Håller mig till mina menthos cola, som oftast dämpar illamåendet.
Ser på info från olika gravidsajter att man bör kontakta mvc nu snart. Känns lite småjobbigt att välja! Hur vet man vilken som är bäst? Hur många gånger förväntas man behöva åka dit? Vore det mer lämpligt att ha det nära hemmet eller nära jobbet...det är frågan.

4 kommentarer:

  1. Hello! Jag valde Mvc mitt emellan jobbet och hemmet:)Jag bor ju en bit ut på landet..
    Hmm..vet inte hur många gånger man ska dit?
    Grattis till vecka 9+0, det är stort:p
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Smart! Tyvärr har jag ingen mitt emellan. Bor också på landet. Nästan 6 mil till jobbstaden, men 2 mil omväg om jag tar MVC i staden närmast hemmet. Men det är väl bara att slå till antar jag ;-) ole dole doff :-D
    9+0 är...oväntat! Svårt att tro att man redan är där, var ju alldeles nyss man såg plusset på stickan!!

    SvaraRadera
  3. Vad kul! Grattis till vecka 9+0 =). Kan du inte ringa båda och "känna" av lite. Så kanske du får mer förtroende för ena än den andra? Eller så skulle jag nog tagit den nära hemmet tror jag.

    SvaraRadera
  4. Jag tänker lite som du faktiskt :-) De kanske är otrevliga på ena stället ;-) Skönt också att ha närmast hemmet ("bara" 2,5 mil) om man har semester i sommar och ska på koll. Även om det blir småbökigt att åka ifrån jobbet nu i början. Hade önskat ett ställe mitt emellan!! Då hade det varit lättare för veliga lilla mig :-D

    SvaraRadera