Lilypie Second Birthday tickers>

lördag 7 januari 2012

Konstiga drömmar

Jag drömmer var och varannan natt. Konstiga saker. Undrar var allt kommer ifrån. Nu i natt drömde jag att jag jobbade och inte hade någon lunch att äta. Gick iväg till ett Thaiställe och köpte kycklingspett med jordnötssås. Där jobbade en äldre man i 70-årsåldern. Thailändare. Han flirtade med mig och när jag fått min mat och skulle gå ville han följa med. Han hade med sig en stor svart sopsäck där hans döde son låg i. Han skulle dumpa säcken i ån men ville ha sällskap dit.
Sen vaknade jag. Man undrar ju hur man kan drömma så konstigt!!! :-)

1 kommentar:

  1. Usch vilken läskig dröm. Jag drömmer också konstigt just nu. Beror nog på fullmånen. Den brukar ge konstiga drömmar. :) Inatt drömde jag både att sambon försvann spårlöst och att jag var otrogen med en äldre man. Usch för båda. :-/

    SvaraRadera