Lilypie Second Birthday tickers>

lördag 14 januari 2012

Helg

Tänk att det kan vara sån skillnad!! Sovit 10 timmar i natt och idag har jag varken använt sea band eller mått illa!
Kan det vara jobbet jag är allergisk mot :-P hehe.
Nä, men sovmorgon följt av friskluft och ridning av hästarna gör ju susen!

Har städat undan julstjärnor, ljusstakar och julgardiner idag. Ska stryka gardiner och hänga upp i köket nu så det blir lite mer hemtrevligt där. Blir så kalt utan gardiner!
Vad jag älskar helg!! Även om de allt som oftast är allt annat än lugna. Men man får ju göra sakerna i den ordning man vill i alla fall :-)
Sambon och jag är helt olika där. Han börjar med alla tråkiga måsten innan han gör det roliga. Jag däremot börjar gärna med ridning och avslutar sen dagen med storstädning. Man vill ju vara säker på att hinna/orka det roliga ju! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar