Lilypie Second Birthday tickers>

måndag 16 januari 2012

Jobb och...illamående

Det verkar hänga ihop. Kan det vara sömn"bristen"? Om man nu kan kalla 8-9 timmar för brist, hehe. 10 timmar behöver jag för att må bra!
Har fortfarande så svårt att förstå att vi kommer bli 3 i augusti! Så overkligt. Men härligt!!
Önskar att pappa hade fått vara med och att vårt barn hade fått träffa sin morfar :'-( Jag hade världens bästa morfar själv! Men en del saker får man ju inte välja här i livet och mitt barn får klara sig med en mormor. Morfar får jag berätta om...

Tänker på att jag måste göra en lista snart på allt som en liten bebis behöver. Allt från våtservetter och blöjor till spjälsäng, barnvagn och bilstol. Mycket är det man behöver även om man inte köper onödiga saker!! :-) Jag är en "listmänniska". Skriver inköpslistor, packlistor då man ska på semester, listor över saker som ska göras. Listan över husrenoveringen fick sambon nästan spunk när han såg så den har jag numera i mitt huvud istället :-D Men den FINNS där! Listor är bra!!

2 kommentarer:

  1. Listor är det bästa. Samt påminnelser i mobilen. Har märkt att jag inte fungerar utan de där nu för tiden. Kanske för att man vant sig. Lite läskigt. Vad tråkigt att bebis inte får träffa sin morfar. Du får berätta fina grejer om honom istället. :) Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, mobilen är toppen! Men ibland glömmer jag den funktionen...
    Ja...stackars bebis :'-( men han/hon får världens bästa mormor i alla fall! Har haft en tanke på att göra en sagobok om morfar (men då tänkt på syrrans minsta som var ett halvår när han dog). Men jag har inte riktigt fått tummen ur än.
    Kram

    SvaraRadera