Lilypie Second Birthday tickers>

torsdag 26 januari 2012

Bebiskläder

Här kommer en bild på bodyn jag inte kunde motstå att köpa...på blocket. Var stl 80, så det lär dröja innan den kommer till användning, men den är ju sååå fin :-)
Katten var nyfiken och ville också vara med på fotot ;-)
Fast sötast är ju de allra minsta små kläderna! Vill shoppa massor, men försöker hålla mig ett litet tag till. Man vet ju inte. Det är LÅNG tid kvar innan bebisen kommer. Mycket kan hända... men jag väljer att planera och leva mitt liv som att det här kommer att gå bra! Något annat orkar jag inte. Att gå runt och oroa mig hela dagarna skulle bara få mig att må konstant dåligt, så jag väljer approachen att det ska gå bra det här. Men lite läskigt att berätta för folk. Blir så mycket förväntningar då...
Sambo tycker vi kan vänta med att berätta om graviditeten till...8,5 månad. Skylla på att jag gillar choklad. Jag tvivlar att den planen kommer funka ;-)

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, jag kunde inte låta bli... :-D Men ska försöka hålla mig till storlek 50-62 nu om jag ska shoppa nåt mer. Vill inte fylla byrån med alldeles för stora kläder :-)

      Radera