Lilypie Second Birthday tickers>

tisdag 17 januari 2012

9+6

Sista dagen på vecka 10. Imorgon blir det vecka 11.
Har enligt infon på sidan på bloggen klarat av ca en fjärdedel (!) av graviditeten nu. Det känns ju helt overkligt!!
Funderar på att berätta för mamma imorgon. Måste ju snart berätta på jobbet och jag vill inte göra det förrän jag sagt något till mamma. Är liiiite orolig för reaktionen på jobbet. Inte så lätt att hitta en vikarie (och hinna lära upp den...) på ett halvår. Är ju bara jag som gör de sakerna jag gör här på jobbet. Men det är ju inte MITT problem egentligen. Man måste ju få skaffa barn!

Har funderat och funderat på blivande barnrummet. Har kollat på tapeter och insett att jag vill nog inte ha en tapet med en massa barnmotiv på. Hellre en ganska neutral tapet som man inte ledsnar på och sen hänga upp fina färgglada tavlor med barnmotiv på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar