Lilypie Second Birthday tickers>

måndag 9 januari 2012

8+5

Vad dagarna (veckorna) rinner iväg fort! Läste inne hos Dear pink butterfly att om man sett hjärtat slå minskar missfallsrisken med 90%!!! Det känns himla bra! :-)
Trött som bara den både igår och idag. Hade besök i lördags som inte åkte hem förrän mitt i natten...
Jag satt och gäspade och gäspade och ögonen tårades. Känns ju lite ofint att gå och lägga sig innan gästerna (sambons kompis + flickvän) åkt hem.
Men fy vad det släpar efter känner jag! Jag behöver verkligen ALLA mina sovtimmar just nu!
Hann med lite ridning i vintervädret i helgen. Mycket trevligt! Hoppas att jag kan rida länge länge innan jag blir för tung! :-) Man blir ju så GLAD av det!!

2 kommentarer:

  1. Jepp, det var så hon sa:))
    *glädjedansar* wiiiiii

    SvaraRadera
  2. Jag med!! Här håller jag på och inväntar vecka 12 liksom. När man kan glädjedansa redan nu!! :-)

    SvaraRadera