Lilypie Second Birthday tickers>

tisdag 10 januari 2012

Mrs effektiv

Har inte lyckats ta mig för någonting på jobbet efter lunch idag. Mår lite småpyton och är gräsligt trött. Ev. hänger de ju ihop de där två :-)
Har lite dåligt samvete för att jag sitter och slösurfar på betald arbetstid :-/ Det ger mig dåligt samvete.
Jag vet ju att jag jobbar in det andra dagar när jag sliter och hinner massor, utom att ta fikapaus. Jag vet ju det, men jag får ändå dåligt samvete. Men man kan inte åka hem för att man är trött. Det går ju inte!
Måtte dagen ta slut snart så jag får åka hemåt!!

Känner mig som värsta gnällisen, men jag ÄR glad åt lilla bebisen och mycket tacksam. Det är bara lite drygt att vara så trött dag ut och dag in. Det tär på det goda humöret!
Har tydligen kommit 22% in i graviditeten. Känns väldigt overkligt. 2% - visst, 22% - det är ju massor! Ändå syns det ju ingenting. Betyder det att magen exploderar och blir stor på en gång sen då eller?! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar