Lilypie Second Birthday tickers>

fredag 27 januari 2012

*Gäsp*

Det enda jag gjorde igår när jag kom hem var att starta pannan. Sen kröp jag ner i soffan och somnade. Jag i soffan och katten i fåtöljen. :-) Satte mobilen på 50 min eftersom jag ju var tvungen att fylla på ved då och tänkte att kanske kanske är sambon hemma då redan. Nix, det var han inte. Sov som en liten gris till mobillarmet ringde. Kroppen ville inte alls vakna då så efter det mådde jag riktigt illa :-/ Höll i sig hela kvällen. Blä. Men gud så skönt det är att sova!! Lite tråkigt kanske, men underbart skönt.
Blev mindre av den varan i natt. Hade svårt att somna om efter kisspausen kl 2, så känns som jag bara legat och blundat sen dess... men det ska väl gå det med. Det är ju fredag!!! Äntligen! :-)

Fredag och på måndag är det inskrivning! Längtar!! Undrar om man får se det lilla miraklet då? Kanske bäst att inte ha så stora förväntningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar