Lilypie Second Birthday tickers>

tisdag 31 januari 2012

Foglossning?

Jag undrar om det är det jag har fått lite känning av?
Får lite ont i korsryggen, framförallt på höger sida. Långt ner, känns som bredvid svanskotan.
BM sa att jag kunde rida så länge jag inte hade problem med foglossning. Men det är inte vid/efter ridningen det gör ont. Det är när jag lyfter tunga saker. Mestadels på jobbet, där det ingår tunga lyft. Bär en massa kartonger, autoklavlocken är tunga att lyfta av och på, likaså korgarna man lyfter i och ur. Backar med grejer. Ja, listan kan göras lång. Hemma är det mest när jag kånkar vattenhinkar till hästarna som det känns. Men det gör sambon allt som oftast så hemma bär jag bara ibland. När jag inte vill be om hjälp.
Om jag inte får ont av ridningen utan av jobbet, ska jag då undvika jobba också undrar jag?! ;-) :-P Hehe, eller gällde det bara om det rörde ridningen? Man vill ju inte avstå från det underbara nöjet! Motion, friskluft och glädjeboost. Det behöver man ju!!

2 kommentarer:

  1. Jag blir så glad medan jag läser din blogg, att det går så bra för dig i graviditeten. (och vilken skvallerbytta till sambo du har såg jag iförra inlägget). Kommer fortsätta följa din resa. Vet ju inte alls vem du är - men jag känner så mycket för dig. Ta hand om dig! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul! Du får gärna följa vägen till vår nya familjemedlem :-)
      Kram

      Radera