Lilypie Second Birthday tickers>

måndag 23 januari 2012

Nedräkning

En vecka till inskrivning.
Två dagar till vecka 12.
Det går fort nu!

Gårdagen ägnades mestadels åt hästarna. De går så himla bra nu! Båda två!! Helt underbart. Kommer verkligen sakna ridningen under sommaren i år, men det är ju inte sååå långt till hösten då jag hoppas hinna rida lite sporadiskt då och då i alla fall. :-) Överoptimistiskt kanske, meeen...de är ju på hemmaplan så lite lättare att stjäla åt sig en halvtimme någonstans där det passar!
Lillhästen kommer jag att sluta rida först för han är lite småskuttig och hoppar åt sidan ibland så att man nästan drullar av. Gammelhästen är tvärsäker (men vrålpigg) så honom kommer jag rida tills jag tycker att jag väger för mycket eller helt enkelt är för klumpig :-)

Hann sova alldeles för lite idag så idag sitter sea banden på. Illamåendet finns där, men är inte så farligt tack vare dem. Jag TROR ju att de beror på att jag har dem på mig i alla fall!
Jobbet lockar inte alls idag. Jag vill hem och sova på soffan :-) Meeen, man kan ju inte alltid få som man vill här i livet!

1 kommentar:

  1. Vad bra att du e förberedd med armbanden. Härligt att tiden går snabbt =)
    Kram

    SvaraRadera