Lilypie Second Birthday tickers>

tisdag 24 januari 2012

Tjohoo - 10+6

Äntligen tisdag. Har inte sovit något i natt känns det som. I verkligenheten sov jag mellan 21:30 och 5:30, då klockan ringde. Var tvungen upp och kissa 1:40, men de 3 min borde inte påverka så här mycket väl?? Trodde jag skulle somna i bilen på väg till jobbet. Inte kul!

Vet inte vad jag ska göra. Förmodligen skulle en power nap mitt på dagen hjälpa enormt, men det finns ingen möjlighet till det på mitt jobb... På kvällarna så gör jag inget onödigt. Eldar, lagar middag, kvällsfodrar och vattnar hästarna, duschar och sitter sen i soffan ca 30 min. Vad ska jag skala bort?!? Finns inget. Men jag behöver 2 fler timmar per dygn ;-)

Försöker tänka att snart är det helg. Men jag gillar inte att bara försöka överleva vardagarna. Enligt alla graviditetskalendrar borde tröttheten vända nu snart och man ska känna sig bättre igen. Håller tummarna för det!

Annars måste jag nog snart säga till på jobbet och fråga om jag kan få sova en halvtimme mitt på dagen varje dag. Vill ju inte vara hemma (eller jo, det vill jag ju visst det, men jag vill inte ha löneavdrag) så jag måste lösa det här på nåt sätt.
Längtar hem något alldeles kopiöst.

FÖRLÅT alla som eventuellt orkat läsa ända hit. Det blir mycket gnäll här i bloggen, men det är just nu min enda gnällventil. Utåt sett är jag precis som vanligt :-) Kanske aningen tröttare ;-)

2 kommentarer:

  1. Jag orkar alltid läsa alla dina inlägg.Är dock dålig på att kommentera, det är för att det är så svårt att kommentera från mobilen. Men jag är nog härinne 5ggr om dagen =)
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hahaha du är för gullig, sååå intressant är den väl inte ;-)
    Men jag blir lite fundersam för det är MKT gnäll när jag tittar på inläggen. Men det är ju så skönt att få gnälla av sig lite när man mår apa och inte vill klaga för andra. :-D
    Men hoppas ju att folk inte tror man är en riktig gnällspik ;-)
    Men trötthet, illamående och hunger plockar inte fram mina bästa sidor har jag märkt :-P

    SvaraRadera