Lilypie Second Birthday tickers>

måndag 19 mars 2012

Åter från shoppingparadiset

Tillbringade hela torsdagen och fredagen i bilen + Ullared. Jösses vad med grejer! Tror jag inte ens såg hälften. Blev lite svårt att se skogen för alla träden liksom. Men jag shoppade på mig lite bebiskläder/prylar i alla fall. De hade inga snygga kläder till mig/syster direkt, men jag fyndade allt från billiga bra långa linnen till gravidbastoppar till gravidleggings så jag är rätt nöjd ändå. Gravidleggingsen fick visserligen hål i grenen första dagen jag använde dem, men...jaja, det går nog att laga hoppas jag :-) Sköna var de! Skönt med saker som går upp över magen!!
Resten av helgen har ägnats åt renovering i form av målning av lister, vägg och tapetsering av vägg. Å så lite ridning på det. Jisses vad stel jag var. Trodde benen skulle lossna från höfterna och ramla åt varsitt håll när jag hoppade av hästen ;-) Hahaha. Foglossningen är mycket bättre. Inte känt av den alls på ett par dagar nu *peppar peppar*. Trots kundvagnsputtande och ridning!
Ska försöka få in lite bebisklädbilder, jag lovar! Jag är urdålig på att få in foton här på bloggen för antingen bloggar jag från mobilen eller jobbdatorn och alla foton finns på hemdatorn...
Borde kanske lägga ut en bild på lilla magen också? Nu syns den verkligen. Hittade en gammal fleeceskjorta hemma långt in i garderoben. Den döljer det mesta, men lite syns magen ändå :-) Den sticker ju liksom ut, längre ut än brösten. Liiite svårt att dölja den helt. Men någon gång måste jag ju sluta gömma mig så.

Nu ska vi snart på rutinultraljud nummer 2. Hoppas att busfröet visar upp sitt lilla ansikte den här gången!
I helgen gick vi igenom namnförslag också. Nu har vi en liten lista med namn som båda kan tänka sig. Sen är det ju rätt många som en av oss kan tänka sig men som den andra inte gillar lika mycket. Mitt favoritförslag (egentligen är det 2 olika namn) gillar inte sambon *suckar*. Men vi har ju några månader på oss att klura mer!

1 kommentar:

  1. Ja, just att den kan vändas mot en själv är ju en viktig sak för mig också. :) Men sen så kommer vi inte så mycket längre känns det som.. ;)
    Men det är nog som du säger en smaksak och att alla nog är bra på sitt sätt. Gäller bara att hitta en man fastnar för..
    Ja, men den är ju jätte fin och verkar vara smidig. :)
    Och du lycka till i denna djungel utav val! :P

    Kram

    SvaraRadera