Lilypie Second Birthday tickers>

torsdag 8 mars 2012

Brottning på ICA

Har varit ganska bra i bäckenet några dagar. Tills igår. Skulle hem och rida innan det hann bli mörkt, men eftersom det blåste så mycket ändrade jag mig och åkte och storhandlade istället. Brottades med en svårstyrd vagn som bara ville köras rakt fram. Resultatet av det blev att jag hade så ont igår kväll att jag nästan haltade lite :-/ Dumma vagnar, men det känns ju ännu sämre att bära runt på 4 stooora kassar så vad göra? Kanske ska sluta handla på egen hand och släpa med mig sambon. Men det är lite opraktiskt när vi arbetar i olika städer. Då måste jag åka flera mils omväg för att handla. Kan ju skicka sambon att handla också, men det gillar inte det lilla kontrollfreaket i mig :-P Han får gärna handla någon gång ibland, men inte jämt. Jag vill också handla!

2 kommentarer:

  1. Hihi, känner igen mig helt!
    Jag har fått strunta i storhandlingen på sista tiden, och småhandlar i När-butiken..
    Oekonomiskt!!
    Skönt att du mår bra annars!!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast jag har inte tålamod att handla ofta. Jag vill handla en gång i veckan MAX. Då måste man ju ha en vagn... Får klura ut en lösning tror jag. Känns lite surt att åka 5 mil på helgen för att handla mat tillsammans. Det är ju på helgen man bara vill vara hemma och slippa åka iväg :-)
      Kram

      Radera