Lilypie Second Birthday tickers>

fredag 9 mars 2012

Freee...*gäsp*...dag

Äntligen fredag. Ingen vidare start på dagen då jag vaknade kl 2 och omöjligt kunde somna om. Somnade om i 5-tiden. Väckarklockan ringde 5:20. Känner mig som när jag var sådär enormt trött i början av graviditeten :-/ Snurrig i huvudet, hjärnan fungerar långsamt och kroppen vill bara sova.
Sambon tyckte jag skulle stanna hemma, men karensdag lockar inte alls. Kostar en massa dyrbara pengar plus att jag skulle ha dåligt samvete över att vara hemma utan att vara sjuk. Trött är ju inte en sjukdom!

Ska fokusera på pizzamyset i soffan ikväll så kanske dagen känns lättare att genomlida :-)
Får dela upp dagen i små delmål så den inte känns oöverstigligt lång.
Hoppas att ni andra har en riktigt bra fredag! Nu är helgen snart här!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar