Lilypie Second Birthday tickers>

onsdag 21 mars 2012

Ny vecka igen

Tänkte att jag skulle blogga hemifrån igår och passa på att lägga in lite bilder. Det gick ju jättebra som ni märker... (inte alls).
Trött som sjutton både igår och idag. Hittade i infon att det kan man bli, så jahapp - bara att kravla i säng tidigare om kvällarna igen då ett litet tag :-)
Orkar ingenting om kvällarna. Igår skulle jag blogga, rida, laga ett par byxor. Vad jag gjorde? Hängde i soffan till sovdags...
Idag har jag övat på att gå med skjortan lite uppknäppt på jobbet. Ja, alltså jag har ju en svart gravidtopp under så jag går inte omkring halvnaken!! Insåg att det kanske lät lite så :-D Ser man inte bebismagen då så är man nog blind :-P
Har jag skjortan stängd ser jag bara lite tjock ut och nu VILL jag ju att folk ska se..! Nu när allt har sett bra ut och så. Sista ultraljudskollen. Kändes lite vemodigt! Vore kul att se bebisen lite nu och då tycker jag, men förstår ju samtidigt att det inte är praktiskt möjligt.

Om jag bara kunde ha lite bättre minne så skulle jag ta med mig telefonnumret till min barnmorska till jobbet. Behöver ju ringa för att boka in nästa besök. Visserligen inte förrän i maj, men man skulle ju ringa dem efter rutinultraljudet.
Påminnelse till mig själv: TA MED TELEFONNUMRET! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar