Lilypie Second Birthday tickers>

tisdag 27 mars 2012

Mera sprattel :-)

Precis ätit en lunch bestående av filmjölk, mackor och...en twix...
Inte bästa lunchen - jag vet det! Men jag lovar att äta mycket bättre middag!!
Hade bara ingen ork att fixa med matlåda när gårdagens middag inte räckte till matlåda.

Har idag känt lill*n lite till! Sprattlade som sjutton på förmiddagen och även nu efter lunchen. Kände ingenting när jag kom till jobbet så jag antar att h*n gillar att åka bil och somnade då ;-)
Igår hade jag sån värk i bäckenet att jag knappt kunde gå på kvällen :-/ Vaggade fram som en anka och lagade maten medan bästa sambon tog hand om hästarna så att jag skulle slippa gå ut. Han fick klä av mig jeansen också. Det är väldigt långt ner till fötterna ibland! ;-) Särskilt när man inte kan stå på högerbenet överhuvudtaget. Svårt att få av byxor med två fötter i golvet... Tog det lugnt hela kvällen och la en ihopknölad filt mellan knäna när jag skulle sova. Hittade till sist ett läge som inte gjorde ont och kunde somna. Imorse var det mycket bättre. Inte bra, men bättre.

Djungeltrumman på jobbet fungerar fint. Idag har en annan tjej kommit och gratulerat. Hon sa att hon sett det i någon månad, men att hon inte hade velat fråga. Så snart vet väl alla på jobbet. Ja, alla som inte redan sett och förstått alltså :-)

Går runt i mitt Ullaredslinne och inser hur bra det var att vi åkte dit för ca 2 veckor sen! Just när jag var i som mest behov av fler längre linnen/mammatoppar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar