Lilypie Second Birthday tickers>

onsdag 14 mars 2012

Ny vecka igen

Man hinner ju inte med! ;-) Man hinner nätt och jämt lära sig vilken vecka man är i så är det ny vecka igen.
Härligt!
Ny vecka idag, men också den sista arbetsdagen för den här veckan. Har semester 2 dagar och ska tillbringa dem tillsammans med min syster. Längtar!

Det är en enorm skillnad på trötthet om jag varit upp och kissat på natten eller inte. Sover jag hela natten är jag SÅ mycket piggare! Konstigt att de 3 minuterna kan ha så stor effekt dagen efter?! Hur ska det då bli med ett litet pyre som vill äta 7 gånger per natt, hahaha. Fast då behöver man ju inte gå upp snortidigt och åka iväg till jobbet. Då FÅR man vara trött och masa runt i morgonrock ett tag om man vill :-)

Fick datumet 13 augusti på ultraljudet, men hon tyckte jag kunde behålla 15:e eftersom det är en ivf-graviditet. Själv tyckte jag att det var ju i princip samma datum för jag misstänker att den inte ploppar ut vare sig den 13:e eller den 15:e, men någonstans där plus minus två veckor och då kvittar det ju om de tror på 13:e eller 15:e.

Tänker nog ta semester sent i år då, så har man semester de sista veckorna innan. Förmodligen orkar man väl inte göra så mycket då, men skönt att slippa åka och jobba i alla fall :-)

2 kommentarer:

  1. Blev så himla glad att du uppdaterat... fast ärligt talat har det nog med att göra att det blev en legitim orsak eller ja, att smita från tentan en stund ;)

    SvaraRadera
  2. När det är en ivf-graviditet vet man ju på ett annat sätt vilket datum som gäller ;)

    SvaraRadera