Lilypie Second Birthday tickers>

onsdag 7 mars 2012

Snart RUL

På måndag är det dags för RUL!
Än så länge har ingen på jobbet avslöjat mig. Kanske undrar de om jag bara har 2 tjocka tröjor i garderoben, men inga nyfikna frågor eller blickar (vad jag märkt i alla fall).
Nysningarna kanske avslöjar mig, vad vet jag.
Imorse hann jag med 3 nysningar mellan det att jag vaknade och åt frukost. Sen 3 till mellan frukost och att jag skulle gå till bilen. Sen några till på jobbet.
De som varit gravida själva kanske har sina misstankar?!? Men ingen vågar fråga.
Jag vill se att allt är ok på RULet innan jag säger något på jobbet tänkte jag. Eller säger och säger, men slutar gömma mig i stora tröjor ;-)
Idag är jag skittrött. Hade en dröm om en otäck man som ville skada min vän. Vi flydde i panik och han var efter oss. Jag vaknade mitt i drömmen och var tvungen gå och kissa. Tänkte att jag inte skulle fortsätta drömma samma sak så jag tänkte på hundvalpar när jag skulle somna om. Det hjälpte ju inte alls. Plopp tillbaka i samma dröm igen... Till slut dog mannen. Trodde vi. När vi såg hans krossade glasögon... men så vips var han oss på spåren igen. Så undrar man varför man är så himla trött på morgonen sen ;-)

2 kommentarer:

  1. Ja, nu är det nära! Jag längtar som en tok! :) Vi har en tid sent på eftermiddagen så jag vet inte vad jag ska göra för att få måndagen att gå snabbt. För jobba kommer jag inte kunna fokusera på ;) Så du har lyckats hålla dig från att berätta på jobbet? Här hos mig kvittrar skvallerfåglarna snabbare än snabbast ;) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh, jag har tid redan 8 på morgonen. Det känns toppen! Förstår att du kommer ha svårt att fokusera på jobb på måndag!! Själv kommer jag (förhoppningsvis) vara på toppenhumör hela måndagen och sväva på små moln... :-)
      Ja, bara 2 närmaste cheferna vet. Tycker magen ser rätt stor ut, men de andra tror väl att jag äter mycket ;-) Men snart är det ju inte möjligt att dölja längre. Magen växer i kombination med att våren närmar sig med stormsteg och med t-shirt går den INTE att dölja :-D
      Kram

      Radera