Lilypie Second Birthday tickers>

torsdag 29 mars 2012

Inbillning?

Jag vet inte om det är inbillning, men jag tycker att magen är mkt större än igår. Igår var den mkt större än i förrgår... Kan det verkligen stämma?!?
Om det fortsätter så här kommer jag se ut som en badboll med händer och fötter i juli ;-)
Mammabyxorna sitter plötsligt perfekt och åker inte ner över magen längre.
Fötterna ser jag bara när jag lutar mig framåt och jag hoppas att det snart är så varmt att jag kan börja använda foppatofflorna! Jobbigt att böja sig ner och fixa med dragkedjor redan nu. Framförallt direkt efter frukosten när jag ska iväg till jobbet.
Känner av lill*n lite nu och då, men inte hela tiden. Tror inte att det känns någonting på utsidan ännu. Ska bli sååå skoj när även sambon kan få känna att det händer grejer där inne!

2 kommentarer:

  1. Häftigt att din mage växer så nu =). Jag tror mycket väl att magen kan kännas större på en dag.
    Kram

    SvaraRadera