Lilypie Second Birthday tickers>

fredag 23 mars 2012

Nu jäklar

Nu har jag fotat mig och magen. Är det bara jag som ser att jag är gravid???
Går runt såhär på jobbet (ok, skjortan täcker upp rätt bra på sidorna, drog undan den inför fotograferingen) och INGEN ser/säger nåt :-/
Tycker de bara jag ser fet ut kanske... :-S
Detta är vecka 19+2

Sambon tycker jag är knäpp som tidigare blivit helt knäckt när folk ställt den frågan och jag inte varit gravid. Medan jag nu blir besviken när ingen frågar.

7 kommentarer:

  1. Du ser väldigt gravid ut, inget snack om saken :) jättefin mage!!! Längtar tills min syns lika väl! De är nog så att ingen riktigt vågar säga någonting kanske? Eller så tror dom att du svalt en miniflodhäst :P

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahaha. Jahaaaa, skulle jag inte svalt den där flodhästen?! ;-)
      Kram

      Radera
  2. Haha, klart att du ser gravid ut! Väldigt mycket till och med! :) Dom förstår säkert vad som är på gång, men jag tror att de nog förväntar sig att du ska berätta för dem först. Är ju lite känsligt att fråga om såna saker. Du får nog helt enkelt säga nåt till dem :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jo fast folk brukar inte vara blyga alls tycker jag. Inte när man är "bara lite rund"... När man väl VILL ha frågan så är det ingen som säger nåt! Har ju gömt mig i stora tröjor tills jag själv tyckte att det syns. Är ju inte jämnfet utan magen är ju gravidmage nu! Nä, än får de nog titta och gissa... hehe. Men jag har slutat gömma mig i alla fall! :-)

      Radera
  3. Går att inte ta miste på att det är en gravidmage:) Den måste de ju ha sett! Men de vågar kanske inte säga något, utan väntar på att du själv ska berätta? Din mage är jätte fin! Väntar på att min mage ska växa till sig. Den är inte i närheten av din trots att vi är i samma vecka. Men det kommer nog! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kommer nog ikapp, eller så kommer jag att rulla fram vecka 39... ;-)

      Radera
  4. åååh vilken fin mage du har!! Jättemysig!
    Den som inte ser att du är gravid måste ju ha synfel (läs vara blind).
    Åh vad kul att få se en bild!!
    Kram

    SvaraRadera