Lilypie Second Birthday tickers>

fredag 25 maj 2012

Efterlängtade fredag!

Svettas ihjäl på jobbet! Labrock och munskydd och det är ju varmt både ute och inne. Skulle bra gärna klä av mig allt under labrocken, men någon form av anständighet måste man ju ha!
Till skillnad från hemma, där jag mycket väl kan lalla omkring hemma (ute) på gården iförd endast tunika och gummistövlar. Sambon brukar skratta och försöka förstå vad det var han såg hos mig när vi träffades - hahahahaha. Nu är det ju över 100 m till närmaste väg så det är inte så stor risk att någon annan ser en. Annars skulle jag nog inte våga gå runt sådär :-)
Längtar hem nåt enormt idag! Kan det inte bli eftermiddag riktigt riktigt fort idag? Snälla?

Gör inget ont i magen alls idag. Däremot foglossning. Har vant mig vid att gå lite saktare med korta små steg numera. Man kan ju inte gå snabbt med korta steg, det ser ju bara fånigt ut! ;-)
Det är ju rätt skönt och nästan så att man varvar ner lite bara för att man går långsammare!
Nä, tillbaka till arbetet. Snart är det utomhuslunch :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar