Lilypie Second Birthday tickers>

måndag 14 maj 2012

Måndag, men kortvecka

Måndagen började med att jag var enormt trött och inte ville vakna. Skulle öppna en ny juiceförpackning, som redan var öppen! Ville inte dricka den då. Varför var den öppen?? Hur länge? Hur vet man att det inte är nåt mysko i den då? Vågade inte prova så den fick hällas ut i slasken och det blev frukost utan juice.
Måste till ICA idag!! Jag är inte ett dugg beroende av apelsinjuice på morgonen... ;-) Blev nästan lite tårögd imorse när jag insåg att jag inte skulle få någon juice :-D
Nu kan ju veckan bara bli bättre i alla fall!!

Imorgon är det drygt halvdag på jobbet för tidigt på em ska vi på studiebesök på förlossningen. Spännande! Känner att det skulle vara väldigt bra att veta saker som var man går in, var man anmäler sig och lite hur det ser ut där inne. När det väl är dags är man nog inte så intresserad av annat än att hitta rätt på en gång! Ingen lust att gå fel eller leta...

Torsdag är ledig dag och DET ser jag fram emot. Arbetslusten har verkligen totaldött. Vet inte om det är sommarvädret som lurar runt hörnet eller den växande magen som är boven, men jag vill vara hemma och boa och pyssla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar