Lilypie Second Birthday tickers>

fredag 4 maj 2012

Fredag!

Känns ÄNTLIGEN som att jag håller på att vinna över förkylningen. Lite bättre idag, men rejält matt fortfarande. Måste ta tag i städandet innan dammråttorna attackerar dammsugaren istället för tvärtom ;-) Imorgon blir det storstädning! Vet ju att man har sämre immunförsvar som gravid, men jag trodde det var att man lättare blev smittad. Nu börjar jag fundera på om det är så att det tar mycket mer. Så här risig brukar jag aldrig bli av en vanlig förkylning. Tur att man inte fick influensan i år!! Nu hoppas jag på att få vara frisk till augusti :-)

4 kommentarer:

  1. Jag har tänkt på att immunförsvaret blir sämre med - och är så tacksam för att man inte kommer att vara gravid under vinterkräksjukeperioden :).
    Influensan är såklart inte kul den heller, tur att vi missade svininfluensan helt å håller :).
    Men vad skönt att du börjar känna dig bättre - yeeey!!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, fy för magsjuka och liknande. Ffa som höggravid. Har för mig att min syster spydde när hon hade bara några få veckor kvar till förlossningen. Ingen hit alls...
      Kram

      Radera
  2. Skönt att du mår bättre!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är ju så tråååkigt att inte orka flänga omkring och göra roliga saker :-)
      Kram

      Radera