Lilypie Second Birthday tickers>

måndag 28 maj 2012

Vilken dag!

Det får bli ett kort inlägg för jag måste snart bege mig iväg till barnmorskan.
Knappt sovit någonting i natt, trodde jag var magsjuk i natt och imorse men chansade och åkte till jobbet i alla fall. Stressjobbat som en galning och lyft alldeles för många alldeles för tunga saker (de är inte sååå tunga, men för mig just nu är det för mycket). Stått upp ända sen imorse förutom 20 min lunch. Har ont överallt nu :-/ Ryggen (ffa ländryggen), magen är stenhård, knän och fötter värker. Men jag hann klart och hinner nog till barnmorskan i tid - PUH.
Får uppdatera senare eller imorgon.
Få se nu hur var det nu igen...inte stressa, inte bära, inte bara stå och gå... hmm, jag har nog inte riktigt skött mig. Jag som var så bra i kroppen imorse (förutom den ev magsjukan) efter en riktigt lugn vilodag igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar