Lilypie Second Birthday tickers>

tisdag 15 maj 2012

Studiebesök

Idag är det studiebesök på förlossningen. Jag är förväntansfull, nästan som en liten flicka på väg till allra första skoldagen... :-) Lite nervös, men ser fram emot det massor!
Det börjar kännas lite som att det är på riktigt nu!!!
Fokus på jobbet är det sämre med, men jag jobbar på så gott det går. Glömmer allt jag inte skriver ner, vilket ledde till att en kollega inte fick sina grejer i tid. Ooops. Inte bra. Men min hjärna vill inte tänka på annat än bebis och bebisrelaterade saker tror jag.

Jag som har LOVAT mig själv att inte bli en sån där som pratar baaaaara bebis, mat, skit, konsistenser, sömn osv sen. Ok om man pratar lite med någon annan förälder lite, men inte bara bebisprat med ALLA. Jag vet ju själv hur drygt det är när man inte har några egna barn. Känns ju inte så lovande när hjärnan redan verkar ha snöat in på området bebis ;-)

Hämtade ut Baby-to-be-boxen på apoteket igår, men har inte undersökt innehållet närmare ännu. Får återkomma med mer info om den sen. Kul med en massa presenter och prover!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar