Lilypie Second Birthday tickers>

lördag 26 maj 2012

Fuskis

Idag fuskar jag... jag skrev helt enkelt det här inlägget igår... ;-)
Vi ska nämligen till mamma idag så jag hinner förmodligen inte blogga någonting men vill ändå uppdatera lite.
Min plan är i alla fall att börja dagen med en rejäl sovmorgon. Sen får vi se hur det blir med det med tanke på att jag brukar vakna rätt tidigt ändå. Är det inte kissnödighet så är det bäckenet eller ryggen som väcker en :-) Skönt i alla fall att slippa vakna av väckarklockan i ottan!
Helger är det bästa som finns!!! Ja, semester slår ju självklart högre, men det har man ju inte så många dagar per år.
Ska bli kul och skönt att hälsa på mamma! God mat, sitta och vila, umgås och bara ha det bra.
Hoppas att ni också har en finfin lördag! Ut i det vackra vädret och NJUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar