Lilypie Second Birthday tickers>

fredag 11 maj 2012

Från höftont till yoghurt :-)

Idag blev jag bättre vartefter! Det var nåt nytt ;-)
Hade vrålont i höften imorse. Haltade fram de första timmarna. Kändes som om höftkulan var utnött eller liknande. Har långsamt blivit bättre och bättre trots jobb och lite lyftande och trappspringande (eller hm...springa var ju att överdriva lite ;-) ). Nu gör det bara lite allmänt ont i skinkan.
Men på "fel" sida! Jag har ju känt av foglossningen på höger sida och i fram, men nu är det vänster sida som strular mest. Omväxling i och för sig :-P

Är så glad att det äntligen är fredag! Har verkligen längtat efter den här helgen!!
Tråkigt väder hela veckan med regn, så jag hoppas att vi får solsken och finväder till helgen :-)
Hästarna behöver verkligen borstas rena, men det är ju ingen idé så länge de är blöta och leriga, då geggar man ju bara runt allt.

Längtar så enormt efter att få sova! (vilken rolig sambo jag måste vara... ;-) ) Det allra bästa med helgerna måste vara att man får sova några fler timmar.

Provade ett nytt mellanmål idag. Den isländska yoghurten Skyr med hallon och granatäpple.
De bjöd på smakprover på ICA och då tyckte jag smaken var riktigt god. När man hade en hel bägare blev det nästan lite väl mycket. Vet inte riktigt vad jag tyckte. Men det var kul med någonting annat än vanliga mackan som jag brukar äta. Var inte så farligt hungrig till lunch heller så mättade lite lagom gjorde den.
Funderar på om den ska få någon mer chans kanske? Någon som har testat någon annan smak?
bild lånad från skyrsverige.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar