Lilypie Second Birthday tickers>

fredag 18 maj 2012

Respektlöst

Arg, ledsen, besviken och frustrerad.
Jag åkte iväg på lunch.
Kom tillbaka och inandades en massa farliga ångor :-(
Vad F-N.
De hade lovat att inte arbeta med den kemikalien på vardagarna när jag frågade specifikt om det.
"Vi gör det jobbet på en helg när ingen annan är här".
Jomenvisst.
Nu är jag jättearg och överväger att anmäla dem till arbetsmiljöverket.
Inte för att det hjälper. Jag och lillen i magen har ju redan fått i oss en skaplig dos.
Grrrrrrr.
Kommentarer som "jaa, jag borde kanske ha talat om för dig..." gör mig ju inte direkt på bättre humör.
Sjukskriva sig i protest?
Morr

2 kommentarer:

  1. Dåligt att inte informera!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dåligt att inte informera och ännu sämre att utsätta alla sina kollegor inklusive mig för farliga ångor.
      Är fortfarande sur på dem!

      Radera