Lilypie Second Birthday tickers>

torsdag 21 juni 2012

Flyktväg?

Igår kväll var lillen helt sjövild i magen. När jag skulle sova trodde jag nästan att han försökte hitta en alternativ flyktväg - ut genom ljumsken ;-)
Det var nästan så att det kittlades och samtidigt så buffade någonting runt ordentligt i magen lite högre upp. Tror att det i ljumsken var händer och det högre upp i magen måste ha varit hela kroppen med rumpan som buffade runt. Det var HELT omöjligt att somna. Fick vända mig några gånger innan han lugnade sig så pass att jag kunde somna. :-D

När jag väl sover kan inget (jo förresten, en full blåsa...) väcka mig! Numera vaknar jag inte ens av väckarklockorna. De väcker sambon som i sin tur försöker skaka liv i mig om morgnarna.
Någon på jobbet sa att bebisen försöker vänja en vid att vara vaken om nätterna. Konstig strategi om det skulle stämma för det vore mkt bättre om man var utvilad när väl bebisen föds ju!
Oavsett så är det bara så härligt när det lever om där inne i magen :-D
Jag är SÅ nyfiken på den lille krabaten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar