Lilypie Second Birthday tickers>

tisdag 5 juni 2012

Tisdag...eller fredag?

Hmmm, är det tisdag eller fredag idag? Är ju helgdag imorgon så lite fredagskänsla är det :-)
Har bett (igen) om att få slippa vissa arbetsuppgifter på jobbet. Får se om jag slipper kånkandet snart.
Handlade mat igår igen... hade sen så mycket sammandragningar att jag fick ligga på soffan ett tag och vila :-S Jag måste lära mig att delegera. Måste. Från och med nu ska jag bara småhandla. Ska försöka komma ihåg det själv bara ;-)

Känns som om det har blivit mer aktivitet i magen under veckan som har gått. Kanske lillen tycker att det börjar bli trångt där inne? ;-)
Det är dock inget som hindrar min nattsömn för när jag väl somnat sover jag som en liten gris (tills foglossningen gör sig till känna eller kissnödigheten). Sparkarna och buffarna är inget som väcker mig.
Ska bli intressant att se om jag sover som en stock när bebisen vaknar sen om nätterna eller om jag då blir lättväckt. Vissa hävdar ju att man vaknar, att man får något slags sjätte sinne. Min sambo tror att jag kommer sova och inte höra något utan att det är han (som är mkt lättväckt) som kommer att få väcka mig :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar