Lilypie Second Birthday tickers>

fredag 1 juni 2012

Märklig dröm

I natt vaknade jag av en riktigt märklig dröm.
Om det är någon som är riktigt höjdrädd och tänker sig att den står alldeles intill ett stup - den känslan i magen vaknade jag till!
Drömde att jag var i en restaurang med flera våningar och öppet i mitten. Vi skulle ta oss över från ena sidan till den andra. Man fick då klättra på sådana där ribbstolar som fanns på väggen i gympasalen.
Gick ju bra till att börja med. Jag råkade titta ner en gång och insåg att det var 300 meter ner till golvet/marken. Huu. Sen när vi kom till sista ribbstolen och skulle bara ta oss över till golvet på andra sidan så hade jag sån mjölksyra i armarna att jag nästan fick kramp. Vaknade 3:55 av att armarna var som spaghetti och det killade så obehagligt i magen. Blev alldeles klarvaken så det var bara att passa på att gå och kissa och hoppas på att få somna om UTAN att drömma sen. Det funkade som tur var. Men det är lustigt vad konstiga saker man drömmer numera!! Ribbstolar liksom - var kommer det ifrån?!?

1 kommentar: