Lilypie Second Birthday tickers>

söndag 3 juni 2012

Lite bilduppdatering för en gångs skull!

Jag tycker inte det händer så mycket... men när man jämför så :-)
Här är 11 mars och jag tyckte att jag hade en JÄTTESTOR mage ;-)
4 april och här syns ju verkligen magen. Ingen som missar den här väl?
30 maj. Kan inte ens vända mig i sömnen i sängen längre :-)
Jämför man med 11 mars så har det ju absolut hänt en del :-D

Vet inte om det är slumpen, men på 90% av alla mina foton har jag mitt svarta favorit-mammalinne.
Har det minst 2 dagar i veckan. Ibland hinner det knappt torka efter tvätten innan jag använder det igen ;-) Jag HAR andra kläder också, men linnet är SÅ skönt att det är svårt att låta bli att använda det. Måtte det hålla ihop till augusti!


Samma tid som det är mellan första och sista fotot här är det ju kvar till förlossningen. Det gör mig en aning fundersam över hur STOR jag kommer att bli egentligen?!? Magen lär ju växa på rätt bra nu sista tiden...
Det är nog tur att det bara är 6 veckor kvar på jobbet nu :-D

2 kommentarer:

  1. Visst har det hänt en del! Det roliga är att man känner sig gigantisk redan i vecka 14 ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, verkligen! Nu kan man absolut inte förstå att man kände sig såå gravidrund redan då :-D
      Ser ju riktigt smal ut där i början ju ;-)

      Radera