Lilypie Second Birthday tickers>

måndag 25 juni 2012

Hästarna och matten

Vi följs åt jag och hästarna. De blir också bara tjockare och tjockare och har mindre och mindre muskler kvar. Sådan matte sådan häst? ;-)
Fast jag har ju i alla fall annat än GRÄS i min mage - så det så! :-P
Blir många kilon att jobba bort i höst, både för dem och för mig...
Får väl se hur mycket ridning man hinner med också. Antar att fritid kommer vara en bristvara, men tänker att någon/några kvällar i veckan ska jag väl kunna hinna rida när sambon är hemma och kan umgås med bebisen. Kanske har jag sån tur att han sover i timmar på dagarna och att jag är så pigg att jag orkar rida då istället för att sova samtidigt som lillkillen. Kanske ungefär lika troligt som att jag kommer vinna 1 miljon på triss. Utan att köpa en lott ;-) :-P
Men man kan ju få tänka att man KANSKE är så pigg! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar