Lilypie Second Birthday tickers>

onsdag 20 juni 2012

Glömde ju!

I måndags (eller var det kanske söndags?) var det helt lugnt i magen. HELA tiden. Jag blev alldeles nervös för det brukar ju inte vara lugnt såå länge. Stoppade in lite fingrar och försökte väcka den lille för att få en spark tillbaka men inte då.
Till slut värmde jag en vetekudde och la på magen och då blev han nog lite sur för då fick jag en spark. Äntligen kunde jag andas ut!
Idag däremot har det varit party ända sen jag vaknade. Konstigt, men han har väl också sina trötta dagar kanske?
Men man blir ju verkligen jätteorolig på en gång när det är så lugnt! Hoppas på lagom mycket aktivitet varje dag nu framöver :-)

2 kommentarer:

  1. Man hinner bli rädd fort när det inte sparkas som vanligt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, minsta lilla så tror man det värsta.

      Radera