Lilypie Second Birthday tickers>

fredag 1 juni 2012

Full rulle

Ja, nu är det bara 6 arbetsveckor kvar! Det går ju skitfort!! Så nu är det massor jag måste hinna styra upp innan jag försvinner iväg på långledighet.
De ska tydligen inte ha någon ersättare för mig så jag kommer att komma tillbaka till...kaos :-/
Nåja, det är ju ett senare problem ;-) Ska bli intressant att se hur det går med tanke på att jag ibland inte hinner med allt jag borde hinna :-o
Innan jag blev gravid var de inne på att anställa en till på deltid/halvtid, men nu ska de alltså vara helt utan?!
Ibland är det skönt att inte vara chef tycker jag! Bara en vanlig anställd som kan släppa allt samma dag som man går hem :-)

Har en liten hög med roliga väntabarntidningar som väntar på mig där hemma nu. Sambons kompis kommer över och hälsar på imorgon och jag hoppas mycket intensivt att hans sambo inte är med för då kanske jag kan få krypa ner i soffan (det ska ju regna heeeela helgen och massor imorgon dessutom) och sitta och mysa med mina tidningar. Sitta på stol i flera timmar är inte min grej nu längre. Jag kan inte sitta på en vanlig stol någon längre stund innan jag måste upp och röra på mig. Annars går bäckenet i 1000 bitar känns det som.

Dagens krämpa: ont i vänster höft. Haltar när jag går. Tror det har med foglossningen att göra. Hade så här för ett par veckor sen och det gick över av sig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar